De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum ST307ZZA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

r**********@c******** 05-04-2024

Geweldige stofzuiger!!!!

12 meter snoer.

Dus je kan overal komen zonder elke keer een ander stopcontact te gebruiken.

Inventum rulezzzzz!!!!

Veel waar voor je geld.

En dat voor een oer nederlands produkt.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Chapeau!!!!!

h*********@u********* 24-11-2023
Geschreven voor: Inventum ST307ZZA

Enthousiast over de aankoop. mooie uitstraling, goede zuigkracht en veel hulpstukken.
het lange snoer is heel handig.

Frank 10-08-2023

top apparaat

Geschreven voor: Inventum ST307ZZA

Top apparaat voor weinig! Zuigkacht prima en snoer ook heerlijk lang. Veel hulpstukken voor allerlei doeleinden. Hij ziet er netjes uit en is ook niet heel groot waardoor hij makkelijk mee te nemen of op te bergen is. Opbergvak voor 2 hulpstukken is ook erg handig. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen op dit moment. Zeker geen spijt van.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • lang snoer
  • veel hulpstukken
  • mooi design
  • incl 2 stofzakken

Minpunten

• slang zou ietsje langer mogen zijn

t*@h********************** 06-05-2022

Absolute aanrader.

Geschreven voor: Inventum ST307ZZA

Deze stofzuiger ziet er niet alleen prachtig futuristisch uit maar heeft ook de beste zuigkracht die ik tot op heden bij een stofzuiger heb meegemaakt, zelfs op de laagste stand. Bijregelen met luchtsleufje in slang voorkomt vastzuigen als nodig. Zelfs op de hoogste stand zuigkracht is er een aangenaam laag geluidsniveu (je kunt gemakkelijk met elkaar in gesprek blijven). Het gewicht is verrassend laag en de trap ermee oplopen is geen probleem. De hulpstukken zitten in een eenvoudig te openen compartiment, daaronder zit gemakkelijk bereikbaar de stofzuigerzak. De stroomdraad is zeker zo'n 10 tot 12 meter. De apart meegeleverde parketborstel is luxueus uigevoerd. Daarbij opgeteld komen nog de allergievriendelijkheid en milieuvriendelijkheid (de verpakking bestond voor 99,5% uit karton, nauwelijks plastic). Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader.

Pluspunten

• Zachtjes
  • Licht
  • Mooi
  • Luxueuze parketborstel gratis erbij

EC Franken 14-10-2021

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Inventum ST307ZZA

Super stofzuiger met enorme zuigkracht, fijne accessoires, mooi design, maakt minder herrie als mijn voorgaande stofzuiger en het heeft een HEPA filter. Echt waar voor je geld èn mijn man vindt het ook weer leuk om te stofzuigen.

Pluspunten

• HEPA filter
  • Maakt weinig herrie
  • Lange snoer
  • Fijne accessoires

Minpunten

• Nog geen ontdekt